Recomandarea noastra ferma pentru potentialii investitori din industria ospitalitatii este de a se porni de la un studiu de fezabilitate,
pentru ca acestia sa obtina o imagine clar conturata in ceea ce priveste viitorul produs turistic (fie el hotel, pensiune, aparthotel, vila, restaurant sau centru de evenimente).
Aceasta imagine se contureaza prin detalierea catorva elemente, printre care:
- Studiu de piata;
- Banchmark hotelier;
- Analiza de produs;
- Dimensionarea optima a functiunilor si capacitatilor viitorului produs turistic;
- Analiza elementelor de decizie privind stabilirea nivelului de clasificare;
- Analiza SWOT;
- Analiza privind eventuala afiliere la un lant hotelier (argumente pro si contra);
- Bugetul de venituri si cheltuieli multianual;
- Montajul financiar si asistenta juridica;
Studiile de oportunitate dau o imagine clara si celor care vor finanta proiectul si/sau eventualilor investitori care vor sa se asocieze in acel proiect de business.
Este o etapa importanta, dat fiind faptul ca expertiza noastra poate corecta anumite decizii care pot genera ulterior pierderi:
- Intervenim cu argumente la ideile proprietarilor de a investi in lucruri si etape pe care le consideram neesentiale si de a le ignora pe cele mai importante;
- Proiectarea corecta a fluxurilor (pentru clienti, staff, marfuri etc.);
- Dimensionarea corecta si optima a spatiilor viitorului produs turistic;
- Evaluarea si analiza corecta a dotarilor;
Aici consideram ca este una dintre cele mai importante perioade, cand practic ne apropiem de faza de deschidere:
- Definirea produsului in piata, manual de branding;
- Strategie si plan de marketing; Politici de vanzare si strategii de pret;
- Selectie si recrutare; Training personal;
- Softuri de gestiune hoteliera;
- Proceduri si standarde de operare (SOP) si fluxuri de documente;
- Selectie furnizori si grafic de aprovizionare/livrare cu dotarile necesare.
Aceasta etapa este cea in care se optimizeaza relatiile dintre departamente, se valideaza si optimizeaza procedurile stabilite initial, se efectueaza eventuale rectificari in activitatile operationale si de vanzari.
Nu este suficienta doar inscrierea pe site-urile de profil pentru maximizarea vanzarilor; aceasta activitate, pentru a produce rezultatul scontat, integreaza concepte si strategii pe care le putem pune la dispozitie in vederea cresterii continue a veniturilor:
- Atragerea mai multor clienti: pe Booking, Expedia, Hello Romania, Travelminit, DirectBooking, Tripadvisor;
- Campanii social media: Instagram, Facebook, Google Ads;
- Atragerea mai multor clienti corporate cu ajutorul HRS;
- Cresterea vizibilitatii locatiei prin Wholesaleri (HotelBeds, Travco);
- Contractarea evenimentelor corporate si a cazarilor individuale prin intermediul agentiilor de turism specializate;
- Programarea corecta a tuturor fazelor unui eveniment;
- Crearea unei strategii corecte de pret.
Aceasta este o colaborare care poate fi focusata punctual pe un departament operational, pe care proprietarii il percep ca nu functioneaza in parametrii asteptati,
sau o colaborare cu implicare totala, pe toate departamentele hotelului, pensiunii, restaurantului, barului, centrului de evenimente. In acest caz, totul porneste de la un audit operational, concluziile acestuia
devenind propuneri si solutii ce urmeaza a fi implementate. Prin management operational ne propunem sa preluam locatia timp de minim 6 luni si sa venim in ajutorul proprietarilor/managerilor cu cele mai bune solutii pentru a relansa sau a imbunatati activitatea
Ce propunem? Un concept numit HUB Experts – care presupune colaborarea unui grup de experti pentru proiectul contractat, daca situatia o impune.
Hub Experts este un concept de baza in activitatea pe care Kronstadt Hospitality Expert o desfasoara. Si aceasta pentru ca noi consideram ca o echipa specializata poate furniza rezultate optime, pentru orice departament sau pentru o locatie in integralitatea sa.
Acest concept presupune reunirea, in cadrul unui proiect de deschidere, fie el hotel, restaurant, centru de evenimente, bar, a unui grup de specialisti care sa genereze cele mai bune rezultate. Vizunea noastra este aceea ca rezultatele muncii noastre sa reflecte satisfactia proprietarilor, iar acestia sa
simta cu adevarat suportul de care au nevoie de la prima idee, cand decid sa-si construiasca un hotel – pana la primul client care le trece pragul, sau de la prima decizie de optimizare si pana la rezultatele vizibile din activitatea operationala.
Prin acest concept, Kronstadt Hospitality Expert va poate oferi servicii “all inclusive” pentru proiectul dumneavoastra.
Dezvoltam proiecte personalizate pentru tine!
Echipa Kronstadt Hospitality Expert
Managing Partner
F&B Consultant
SPA Consultant
Coach, Trainer, Recrutare
Branding & Webdesign
Videograf & Marketing
Juridic & Managementul Informatiilor
Am apelat la Kronstadt Hospitality Expert pentru a relansa produsul nostru hotelier dupa aproape 10 ani. Ne-au sustinut in decizii privind strategia de vanzari, cresterea si imbunatatirea serviciilor, dar si maximizarea rentabilitatii. Pentru anul 2019 am inregistrat o crestere a veniturilor de aproape 20 % fata de anul 2018. Ii recomandam cu placere: Chicherenea Iulia - Manager Hotel
Echipa Kronstadt Hospitality Expert ne-a ajutat in anul 2019 sa regandim si sa punem in aplicare noi strategii pentru maximizarea vanzarilor apartamentelor in regim hotelier. Ne-au ajutat cu noi idei, informatii si recomandari de specialitate. Au fost punctuali in rezolvarea problemelor si ne-au ajutat sa ducem business-ul la nivelul dorit. Recomandam cu placere!